مصاحبه با عسل حمیدیان بازیگر

عسل حمیدیان یکی از هنرمندانی است که چندسالی است وارد عرصه بازیگری شده است. وی در چندین نمایش ، فیلم . سریال به عنوان بازیگر حضور داشته است که میتوان به حضور در نمایشهای “اکواریوم نشین ها”، “دیاشا”، فیلم سینمایی “ردپا” و سریال “دوران سرکشی” اشاره کرد.

🔹 لطفا خلاصه ای از بیوگرافی و زندگی خصوصی خود بفرمایید؟

عسل حمیدیان متولد 26 اسفند 1367 در تهران میباشد و دارای مدرک کارشناسی ارشد بایوتکنولوژی مواد غذایی میباشم.

🔹 ازچه سالی بازیگری را شروع کردید و اولین کاری که به عنوان بازیگر حضور داشتید چه بود؟

از سال ۱۳۷۹ فعالیت هنریم رو با بازی در نمایش “آفرینش” به کارگردانی فرحناز رضایی شروع کردم و همچنین در سال ۱۳۸۲ در سریال “دوران سرکشی” به کارگردانی کمال تبریزی که از شبکه 5 سیما پخش شد بعنوان بازیگر حضور داشتم.

🔹 تاکنون در چه آثاری به عنوان بازیگر حضور داشتید؟

بنده سابقه حضور در یک فیلم سینمایی و یک سریال و چندین نمایش را دارم که از جمله آثاری که در آنها حضور داشتم میتوانم به سریال‌ «دوران سرکشی» فیلم سینمایی «ردپا» و نمایش های «آفرینش»، «اکواریوم نشین ها»، «دیاشا»، «قضاوت»، «سه خواهر»، اشاره کنم. همچنین در فیلمهای کوتاه «دستمزد»، «باتلاق»، «آجان کشی» نیز حضور داشته‌ام . در حال حاضر در مستند “بی بازگشت” بعنوان بازیگر و سرپرست گروه کارگردانی و همچنین مشغول کار در دو نمایش تئاتر هستم.

🔹تاکنون در چه دوره های بازیگر ی شرکت کرده اید؟

دوره های بازیگری رو در موسسه فرهنگی هنری کارنامه نزد اساتیدی همچون؛ حسن فتحی ،رضا کشاورز، آرش ابسالان ،آناهیتا اقبال نژاد و… گذرانده و همچین دوره های پیشرفته بازیگری در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما رو نیز گذرانده ام.

🔹از برنامه های آینده تان بگویید و بفرمایید قصد انجام چه کارهایی را دارید؟

به تازگی بعنوان هیات مرکزی کانون پازل زیر گروه ادب و هنر کانونهای مردم نهاد شهرداری تهران فعالیتم رو شروع کردم و به یاری خداوند قصد دارم کلاسهای اموزشی بازیگری برای رده سنی کودک و نوجوان برگزار کنم.

🔹در پایان اگر صحبتی دارید بفرمایید؟

از پدر و مادرم بابت تمام زحماتی که برام کشیدن تشکر میکنم و دستشون رو میبوسم همیشه محتاج دعای خیرشون هستم.